2 juni

Nu är det inte länge kvar alltså, fy fan. Känner inte lika stor press längre eftersom (hör och häpna) jag blev klar med näthandeln just precis i detta ögonblick. Då är det bara analysen av projektarbetet kvar och dessutom måste jag hitta en APU-plats till 3an. FAN. Vars tusan ska jag vara? jag har ingen aning om var jag vill vara.. Det suger.

Meeeen, iallafall. Givande lektion? näpp. Vi pratar bara betyg och gör klart olika rester och andra uppgifter och nu är jag ju som nästan klar så nu har vi typ ingen mer lektion. Funderar ju också på att skippa historian, inte givande lektion där heller eftersom vi ska bara lyssna på en massa redovisningar. Då betyder det typ att jag slutar nu, eller så är jag helt vimsig och tror det. Meen, skönt skulle det vara att sluta nu.

Idag när jag kommer hem från skolan har jag tänkt att åka inlines, fränt va? jag kände mig sugen på det faktiskt. Men, det får vi se om det händer. Jag brukar vara expert på att vara lat så det kommer kanske inte att ske, hehe.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0