2 juni

Det går tungt med APU:n.. Var i hela helvetet ska jag vara? det känns som att överallt kommer jag bli uttråkad tillslut eftersom vi ska vara ute på praktiken två dagar i veckan i hela årskurs 3. MEN SNÄLLA HJÄLP! var ska jag vara? visst har jag endel ställen jag kanske kan tänka mig att vara på, men inget som tilltalar mig direkt. Fan, det här suger.

Idag har jag varit på stan och kollat runt och funderat lite på var jag skulle kunna tänka mig att vara. Hade ju tänkt ICA Kvantum men Emma har redan fått sin APU där, fast eftersom det är så stort så tänkte jag att det inte skulle vara några problem med två APU-elever, men tydligen så skulle jag ringa till snubben och typ boka nått himla möte. Det känns inte så lockande faktiskt. Så jag tror jag satsar på nånting annat. Nån som har något förslag?

Det blev inget inlinesåkande idag, hehe. Det var ju inte så förvånande. Men jag var så himla trött när jag kom hem från stan att jag till och med gick och vilade. Det är inte likt mig att vila efter skolan... Inte för att den lilla stunden gav så mycket men.. Sen har jag varit hos Alex och sett nya Fast and the Furious. Den var lite väl kryddad jämfört med de andra filmerna, men bra ändå.

Nu är det sängen som gäller. Men först ska jag fundera på om jag ska orka cykla imorrn till skolan eller om jag ska åka buss. Det lär nog bli buss..

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0