15 juni

Vad är det för fel på min sömn alltså? jag kan inte sova med någon, jag kan inte sova utan någon, jag kan inte sova när det är varmt, inte när det är kallt och inte när det är ljust och verkligen inte när det lever om någonstans. HALLÅ? vad gör man åt såna problem? inatt har jag sovit så förbannat dåligt så jag nästan funderar på att ta några jävla piller för att kunna sova normalt. För det första var jag HUR trött som helst och klockan 10 låg jag i sängen beredd att sova, men gick det? neeej. Jag somnade inte förrän halv 1 och därefter vaknade jag minst 6 gånger innan jag klockan 8 skulle kliva upp. Jävla skit. Nu är jag alltså helt jävla död och funderar starkt på att bli en vampyr så jag slipper sova och som pricken över i:et så kan jag dejta Edward Cullen. Ändå ganska bra va?

NU ska jag se nån jävla film och förhoppningsvis somna till den och sova ända till middagen. Sen ikväll är det dags för match och jag kan inte känna tagget dels för att jag är trött som fan men också för att jag fortfarande är förkyld. Rösten är ju tillbaks men nu har jag fått världens rethosta istället. Great success.

Det som folket har sagt
Postat av: Anonym

om du inte sover på dagarna så sover du nog bättre på natten.

2009-06-15 @ 16:36:45

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0