14 juni

Jag är så glad. Min mobil har faktiskt Quadra pop som jag älskar. Det vet alla som känner mig, haha. Mycket underhållande spel. 

Igår var en jobbig dag då jag inte kunde prata utan bara viska till folk. Det uppstod komplikationer då jag skulle beställa mat på Max och också när jag skulle köpa biobiljetterna och säga mitt telefonnummer, hehe. Vi såg iallafall Baksmällan tillsammans med Henke, Robin och Gabbe också. Den var mycket rolig och bra. Den borde alla se. 

Idag är det en bättre dag då min röst har kommit tillbaka igen. Däremot har jag fått hosta istället. Och så sover Alex så jag har inget att göra. Men en grej som är bra är att jag har godis kvar sen igår och dricka också, så det ska jag fördriva tiden med. Och ja, jag har redan spelat alla spel på mobilen i säkert 2 timmar idag, hehe. Och justja, imorrn börjar sommarjobbet på fotbollsskolan. Det blir säkert nice att göra bort allt jobb nu i början.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0