13 juni

Jaha, vad ska man säga? lite för mycket båda partydagarna för min del. Börjar bli en vana nu med minnesluckorna, haha. Men vi var iallafall hos Issa först och hade klassfest sen bar det av till stan och därefter är minnet suddigt, hehe. Men det var trevligt tyckte jag.

Nu har jag ingen röst kvar och den verkar inte vilja komma tillbaka så jag får nog leva med den såhär ett tag till. Och justja, en ny mobil har jag ju fått igår. Jättebra för jag har levt med skräpmobiler i ett år nu så det var ju på tiden. Men nu har jag typ ingens nummer på mobilen, bark.

Ikväll blir det bio med Alex. Vi ska se Baksmällan, det blir nog bra. Vill ta det så lugnt som möjligt idag, haha.



En Sony Ericsson w595

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0