12 juni

John blund ville mig inte väl idag. Han lämnade mig ensam redan vid 9-tiden. Och inte kunde jag hitta honom sen. Så jag lär ju vara dödens ikväll.

Idag är jag full av kärlek känner jag. Varför vet jag inte men jag antar att det är bra att jag är kärleksfull idag. Idag är jag också sliten sen kvällen igår. Men det var trevligt även om jag hade kunnat stanna länge där vi var, trevliga människor det där och gott med popcorn må jag säga. Inte visste jag att jag hade ett popcorn fan brevid mig heller. Sara är ju minst lika galen som jag när det kommer till popcorn, haha.

JAJA, nu sitter jag här med min nyponsoppa som jag har lyckats spilla ut en sväng redan samt med ibumetin och vatten. Jag fick en jävla huvudvärk imorse, kanske var det därför jag inte kunde sova? och hungrig var jag nog också. Varför jag dricker nyponsoppa är för att det känns som att det är bra för magen, är det det? och magen idag var ju inte helt ok heller så det kändes bra med nyponsoppa för magen.

Nu ska jag fortsätta kolla på alla skitdåliga program som går på tv den här tiden, trevligt va? sen ska jag försöka tagga till lite mer. Känner inte direkt tagget nu.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0