10 juni

Smarta glömska jag. Idag var jag ledig och kunde sova hur länge jag ville, men tyvärr så är jag smart och glömmer bort att idag är sista dagen man ska ha plockat ur skåpen på skolan. Så det var bara upp och hoppa och in till skolan för att göra detta. Hade jag varit smart hade jag gjort bort det till exempel i fredag eller någon annan dag då jag inte varit ledig. Men tyvärr är man ju inte så värst lyckad ibland. Det blev även en snabbis på stan med mamma eftersom jag skulle leta efter några skor för fjärde gången på en vecka. Nu jävlar har jag hittat ett par skor, perfekt. Och så hittade jag en top som jag ska ha på examenskvällen. Så nu är allt klart. Hoppas jag mår lite bättre på fredag då. För idag är jag fortfarande sjuk och ska bara ta det lugnt ikväll.

Jag ska be till nån gud så jag får bli frisk så snart som möjligt!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0