Nytt år - 2009

Gårdagen spenderades först hos Alex med middag och fix och sen bar det av till Ida. Vi blev inte så långlivade där eftersom Alex var enda pojken där, inte så roligt för honom. Hade nog kunnat stanna där ett tag till och se om det blev mer liv då de andra kom, men eftersom jag skulle sova hos Alex så åkte jag med till Hortlax, till Erik. Det var väl kul där fastän jag inte kände många brudar där, bara pojkarna. Men det var roligt iallafall. Tyvärr hände det saker i slutet som fick mig att må dåligt, men det är nog sånt som händer ibland. Det var väl ingen bra start på det nya året precis heller.

Idag har jag inte sovit så bra nej, så jag är trött just nu. Jag har även hunnit bita på naglarna (det var mitt nyårslöfte, att jag skulle sluta med det), så det var ju inte så värst bra heller. Hehe. Menmen. Jag hade iallafall tänkt ta det lugnt (som alla andra) ikväll. Det blir nog att se film.

Vad var det bästa med år 2008?
- Jag insåg hur mycket jag älskar Alex.
- Jag skaffade mig en laptop.
- Jag fick mig en systemkamera.
Och det sämsta?
- Jag kände mig ensammare än någonsin.
- Jag insåg hur mycket jag har förstört.
- Jag insåg att det aldrig kommer bli som förr.
- Jag insåg att jag borde ha gjort nånting åt det tidigare.

Hejs svejs & Gott nytt år! bilder kommer senare.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0