8e januari 2009

Hej!

Jag har just kommit hem från Alex. Vi har sett Prisonbreak och sen har jag kollat på serier som man såg då man var liten. Alltså tecknade serier från bland annat Cartoonnetwork. Det är så himla roligt då man känner igen dem och kan sjunga med lite på introt! ååh, jag har lust att ladda hem lite serier från 90-talet.
Minns ni:

Byrackorna
Dastardley och Muttley och deras flygande maskiner
Familjen Flinta
I Am Weasel
Cow and Chicken
Courage den hariga hunden
Looney tunes
Masken
Droopy mästerdetektiven
Richie Rich
Dexters laboratorium
Scooby Doo
Familjen Addams
Familjen Jetsons
Top Cat
Tom & Jerry
Powerpuffpinglorna

Ed, Edd och Eddy
Johnny Bravo
Atommyran
Oggy?

De som är med fetstil var mina favoriter då jag var liten. Jag minns det än idag.

Sök på Youtube.com efter namnen som står ovan och ha roligt! det är verkligen värt det. Ni kommer få så himla mycket minnen som dyker upp!

Vilka var era favoriter?


Haha, det är så roligt att kolla på youtube efter dessa program som gick då man var liten. Man minns ju så himla mycket då man ser korta stunder. Detta kommer jag sysselsätta mig med ett tag framöver. Inte nu dock för jag ska sova alldeles snart.

Idag fick vi veta om möglet på skolan. Det var ju bra att de informerar om det då man redan har läst om alltihopa i tidningen. Bra jobbat! sen fick vi även veta att alla våra svenska och samhällslektioner är flyttade till Freja för att våran lärare inte klarar av möglet. Det är ju bara alldeles underbart. Not! och inte nog med det så har de också förstört schemat så vi kommer typ ha hål och skit och sluta senare än vad vi brukar, och allt det här på grund av möglet.

Nu är det nattinatti som gäller. Hejs!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0