7e januari 2009

Nu har förkylningen hunnit ikapp mig, tyvärr. Jag som trodde jag skulle fortsätta vara immun mot sjukdomar ett tag till. Fast inte är det dåligt att hålla sig frisk i ca två år. Visst har jag varit lite förkyld, såsom ont i halsen eller så men då har den inte brutit ut till nånting mer. Men idag känner jag mig inte frisk. Jag har ont i halsen, i huvudet och är täppt i näsan och så är jag allmänt slö och trött.

Dagen har spenderats framför datorn (ovanligt va?) eftersom det inte finns nånting annat att göra då den här dagen är som en söndag. Och jag tycker inte söndagar alls. Nä, huvva. Så jag ska väl fortsätta sitta här och göra ingenting tills träningen börjar. Dock så får jag se om jag verkligen ska vara med då jag känner mig såhär. Fast vad ska jag annars göra? jag lär ju avlida annars.

Jahapp, är det nån mer än jag som inte ens kommer ihåg vad man har gjort under lovet, var tiden har tagit vägen? jag kommer inte ens ihåg vad jag har gjort förutom då det varit jul och nyår då. Jag tror inte jag har gjort nånting speciellt alls. Så det känns som om jag har en massa ogjort det här lovet. Nä, jag är inte alls nöjd med lovet. Jag kunde väl iallafall ha varit ute lite mer än såhär. Jaja, jag får ta igen det nästa lov som kommer och det är väl sportlovet?

Och för att göra dagen lite värre så barkade tradera precis då det var en minut kvar tills auktionen gick ut och jag skulle bjuda på ett par byxor. JA MEN BRA VA! jag som ville ha dem men nu är det försent tack vare jävla tradera.

Nä, hejs svejs.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0