5e januari 2009

Jag har just vaknat med både halsont och smärta i hmm, ungefär hela kroppen. Kul va? Jag tänkte att jag skulle se lite gossip girl nu men då kanske jag måste se ett till och det tror jag inte Alex vill.

Idag pratade han om att han och hans pappa skulle ut och köra skoter och undrade om jag vill följa. Såklart jag vill det. Men jag känner mig bara ivägen då och det känns som att de skulle ha mycket roligare utan mig, så jag vet inte om jag följer. Men vad ska jag annars göra? typ sitta inne ännu en dag av lovet. Skit roligt. Nä.

Och ikväll skulle vi vara "barnvakt" till Alex syskon. Nog för att de klarar sig själva men jaja. Vi ställer upp på det. Det blir alltså film och mys skulle jag tro.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0