4e januari 2009

Hejsan hoppasn.

Dagen började med en tidig uppstigning, igen. Vi hade match, igen, och vi spelade skit dåligt. Det resulterade i att vi spelade oavgjort (det är dock bättre än att förlora, haha), så det blev straffar. Som tur var så vann vi på dem. Haha. Men jag kunde ändå inte spela matchen som var senare eftersom jag skulle ju på skoterkurs.

Jag kan väl säga att jag var minst sagt nervös inför uppkörningen, hehe. Jag har bara kört en gång i mitt liv och det var förra året på Alex skoter. Visst har jag kört på isen men det är ju inte samma sak. Men jag kan säga att det gick bra för mitt lag. Jag klarade alltihopa utmärkt. Fast man kunde ju som sagt inte bli kuggad på uppkörningen. Hehe.  Och provet gick ännu bättre. Det var ju hur enkla frågor som helst. Enklare än vad jag hade hoppats på. Det var till och med dumma svar där som man kunde utesluta. Alla klarade provet utom en (snygg) stackare. Tyckte synd om honom då han blev inkallad två gånger då alla stod och väntade på att få veta resultaten. Och efter andra gången han var in så for han hem.. Tyckte synd om han för han var lika gammal som jag tror jag och han borde som ha klarat det tycker jag. Men det gjorde han ju inte.

Nu efter kursen har jag bara suttit vid datorn och sett Gossip girl. Det blev så spännande och jag blev så himla irriterad och ja arg och förbannad så jag var tvungen att se fler avsnitt. Tillslut tog det slut. Jag sätter mig alltid in i samma situationer som dem och mår lika dåligt själv. Så jag har mått dåligt idag, haha. Allt tack vare serien. Men nu är jag okej igen, nästan iallafall. Jag laddar hem mer avsnitt från säsong två.

Nu ska jag se nån film eller nånting sånt. Hejs svejs.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0