3e januari 2009

Tjabba, tjena, hallå! cupen idag kunde ta sig i röven och gå och dö för det gick inget bra alls för oss. Fast vad ska man förvänta sig då vi är den lägsta divisionen, hehe. En match gick bra men den förlorade vi också, tyvärr. Dock var vi värda att vinna den. Men så blev det inte.

Efter sista matchen för idag så for jag och pappa förbi Big boy och hämtade mat som jag nyss har ätit upp. Mumma var det. Och nu är min säng ä n t l i g e n fixad. Så inatt kanske jag kan få mer sömn än den som var nu. Fy, både jag och Alex har legat vakna flera timmar bara för att vi inte kunnat sova. Jag hatar verkligen sånt. Han låg och vände sig i säkert en halv timma och tillslut blev jag så irriterad så jag gick och la mig i den stenhårda bäddsoffan. Och det tog ett tag att somna även där, så det sög. När jag väl hade somnat så ringde såklart väckaren..

Nu ska jag gå och duscha och sen blir det till att plugga på skoterkörkortet. Imorgon är det "uppkörning" och provet. Så det är bäst jag inte kuggar på det. Hehe. Tur man inte kan kugga på "uppkörningen". Dessutom har jag bokat en plats sist på den, så jag slipper skämmas då alla står och tittar (för jag antar att alla kommer göra det), och det känns ju skönt.

När jag känner att jag kan allt som står i boken så hade jag tänkt att se nån film som jag har på datorn. Mest troligt blir det Bridget jones dagbok och sen om jag hinner så ser jag den andra också, hehe. Fast jag har sett dem förr men det går inte att bli less Bridget Jones, hon är ju så kul.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0