31a januari 2009

Gårdagen var mycket trevlig om än det såg lite dystert ut där i början, iallafall från mitt håll. Musiken och lyset tog slut alldeles för tidigt tyckte jag. Men man vänjde sig vid bara värmeljusen också. Sen stod många för sång vilket också kan vara trevligt, haha.

Uppvaknandet imorse var dock inte så trevligt. Gabbe skrek (högt som fan) "lämna mig i fred för helvete", eller nått i den stilen och avslutade sin mening med ett slag i väggen. Trevligt, eller så inte. Då upptäckte vi dock att det var lite kallt eller så i stugan så då blev det eldat vilket i sin tur några timmar senare resulterade i att det blev en bastu, speciellt för dem som låg uppe. Tidig morgon, klockan 9 var i princip alla uppe ur sängen. Pojkarna som hade lite att göra satte igång med att hugga ner ett träd, och inte det minsta trädet heller. Utan det var nog det största som fanns där. De höll på ganska länge men tillslut tippade det. Gratulerar till dem.

Dagen har spenderats på skotersadeln ungefär hela dagen. Vi har varit uppe på Eliasgrottan, eller det berget och nästan frysit ihjäl. Sen har vi åkt runt lite och sånt.

Nu är jag nyligen hemkommen från Björklunda där vi har ätit tacos med laget och så har vi pratat lite om året och sånt. Lite tråkiga grejer. Men det var gott med mat iallafall. Måste bara berätta om min vurpa också. Jag har som väntat på den där jätte länge eftersom jag halkar var jag än går med mina skor, för de har inga märken under skorna. Så skulle jag hoppa ner från bron och hips vips var båda benen uppe i luften och armarna likaså. Så där låg jag i snön och typ dog.

Nu inväntar jag Alexander som ska komma. Vi ska endast ta det så lungt det bara går eftersom vi båda är trötta som fan. Det blir att se nån film och kanske lite Prisonbreak och så antar jag att det blir en tidig kväll för oss båda. Men lite sömn kan behövas i detta tillfälle.

Bilder kommer nån gång då jag har tid och ork och inte är så jäkla lat, hehe.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0