2a januari 2009

Äntligen är jag hemma. Jag har varit på stan med pappa och jag kan väl säga att det var inte lite grejer han skulle köpa. Vi har provat ungefär 30 par jeans under tre timmar och hittat skor och tröjor och finkläder och allt vad det innebär. Snacka om omständig man. Jeansen fick inte vara liiite större midjan än dem han hade på sig från början, eller mindre. De skulle vara exakt som de jeans han kom dit i. Ingenting dög. Men tillslut, på sista stället där vi var så hittade vi två par jeans till. Pappa säger att han handlar bara vart 10e år så när han väl gör det så är det inte lite som ska inhandlas.

Snart kommer Alex till mig. Vi ska nog bara ta det lugnt eftersom jag har cup imorgon och ska upp tidigt. Det blir nog att se nån av filmerna vi hyrde igår, eller så nån av dem som jag har laddat hem redan. Och jag får inte glömma att plugga inför provet på skoterkursen!

Nu ska jag se Gossip girl, så hejs!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0