29e januari 2009

Jag har just kommit hem från hjärtat mitt. Vi har sett Prisonbreak (ovanligt eller?) och sen har vi handlat lite också. Nu har jag tänkt fixa i ordning så det finns batterier i kameran och smöra mackorna som ska med så det bara behövs packas ner imorrn då det bär av. Behöver också fara lite tidigare från skolan, hehe. Inte så bra med tanke på att vi har möte med nå viktigt grejs till vårat projektarbete, men nöden har ingen lag. Haha.

Jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder (som jag hade tänkt) eftersom jag och mitt slarveri har tappat bort USB-kabeln till kameran. Inte så värst bra. Men jag tror inte den har hunnit många meter..

Jaja, bäst att sätta igång med det jag skulle göra så jag får sova nån gång.

Ha en trevlig helg iallafall!

Det som folket har sagt
Postat av: Emma

Vilken tur! Jo, hon är riktigt fin fast det gömmer sig en liten djävul i henne. Hon kan verkligen det här med att bitas :p

2009-01-30 @ 00:49:30
URL: http://mjaaou.blogg.se/

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0