28e januari 2009

Nu är ännu en träning avverkad för i veckan. NICE! tyvärr så känner jag redan nu hur mina armar är slut efter ännu 20 stycken armhävningar. Gratulerar till mig som klarat hela 40 stycken på två dagar. Hejja Hanna. Detta kommer sluta med att jag ser ut som denna kvinna:




Snyggt va? Det är mitt mål att se ut sådär lagomt till beachen.

Helgen är för en gångs skull fullspeckad. Det blir verkligen en omväxling i livet, hehe. Fredagen kommer att spenderas med ett gäng i en stuga långt inne i skogen, utan el och värme, fett nice. Det blir till att förtära alkohol i rimliga mängder och förhoppningsvis få sig en blund inne i den stugan. Om vi klarar av att få oss en blund återstår att se men jag har en känsla av att jag kommer inte få många minuters sömn. Men det ska bli trevligt, om än lite kallt för fossingarna.

Lördagen är faktiskt också planerad och klar. Direkt efter hemfärd blir det dusch och fix och sen bär det av till Björklunda där vi har lag grejs, vet inte vad det kallas, men vi ska iallafall gå igenom sommaren osv. "Tyvärr" så missar vi som är på stugan vattengympan som är först. HEHE. Vi kommer nämligen lagomt till maten. Väldans perfa.

Nu hörrni är det sängen som gäller. Sov gott.

Det som folket har sagt
Postat av: Leia

Fy! Det där är hemskt.

2009-01-29 @ 00:19:14
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ser läskigtut bara:P

2009-01-29 @ 02:41:49
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0