27e januari 2009

HELVETET ÄR ÖVER!!!! Äntligen. Pjuuh. Än en gång överlevde jag den hemska dagen. Som alla nog vet så har vi löpning plus spänst/styrke i två timmar på träningen, hehe inte så jävla roligt. Jag hatar verkligen att springa. Det finns ingenting som är så jävla tråkigt, speciellt när man vet hur länge det är kvar innan man får vila.

Nu är iallafall allt över för den här veckan, vilket känns så otroligt skönt. Imorgon kommer dock tisdagens ansträningar sätta sitt spår = träningsvärk. Åh, bajs. Jag verkligen gruvar mig inför nästa tisdag, då det är ännu ett pass med otroligt jobbig träning. Det är inte bara träning för kroppen utan för psyket också, för mig. Jag vill nästan ta livet av mig (ta det inte seriöst) då jag springer och vet hur långt det är kvar..

NU är det över och det ska jag vara glad för, så nu ska jag gå och duscha och sen bara lägga mig i min älskade säng och sova för natten. Det kan vara välbehövligt.

Imorgon slutar vi tidigare än vi brukar för det var nånting vi skulle på, så det är ju bara suveränt. Efter onsdagen är det nästan helg. Torsdagen kan man knappt räkna eftersom den är så kort, och fredag är alltid fredag.

Det är väl lika bra att jag håller i med "träningen inför träningen" nu tills nästa tisdag också. Jag känner att jag inte riktigt hänger med de andra. Så det ska det bli ändring på. Det är ju bättre att springa lite än ingenting alls.

Jaja orka. Nu ska jag duscha och unna mig nånting gott. Hejs svejs.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0