26e januari 2009

Hallåj.

Dagen blev kort, vi slapp NKn i utbyte att vi måste läsa nån artikelgrej tills på fredag, men det är ju chill. Och så har vi haft dans idag, vi fick visa vad vi gick för, eller så fick byggarnabobs visa det. Det var faktiskt roligt, och mycket bättre med bygg än med NV, för det säger väl sig självt? hehe.

Nu laddar jag ipoden för fulla muggar, sen är det dags för mig att springa en sväng. Allt för att hålla sig i skinnet imorgon. Träning inför träningen, haha. Det låter ju bra det. Men seriöst, jag har sämst kondis plus att jag missade förra veckans löpning + fys, inte bra! men jag hade inget val fastän jag helst inte ville missa den. Det är alldeles för mycket som står på spel, haha.

Och nu har jag en sötnos till kissekatt som ligger på rygg och jäser och snarkar. Eller han låter konstigt då han andas, fast det har han alltid gjort. Men det måste vara nån sorts snarkning.

Jag ska hinna göra bort några uppgifter också som vi har på Inköp- och varuhanteringen, dvs hitta fem olika produkter från fem olika länder. Men det ska nog inte vara några problem, hehe.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0