25e januari 2009

Helgen har varit kanon faktiskt. Det har varit mys och film samt skoteråkning hela söndagen lång. Det blev faktiskt hela 12 mil idag. Jag har gjort min andra skoterkörning i mitt liv. Den här gången varade den längre, så jag är trött i min tummuskel och i armarna, hehe.

Vi tog en sväng till Råberget där vi skulle grilla men det brukar inte gå så bra utan ved, hehe. Så vi försökte hitta nån eldstad med ved och under tiden fastnade småpojkarna som tror att de kan köra så bra och överallt, haha. Inte ens på hammenviken fanns det ved, så då fick det bli Frasses. Senare blev det en sväng till Svensbyn och nån stuga där i bushen. Men det var kul iallafall och vet ni vad, jag frös inte en endaste gång! det har aldrig förr hänt.

Nu ska jag äta upp mina superduper goda chips, Estrella roasted garlic & salted. MUMMA. Ska också hinna med att fixa mina bilder till mitt tema som jag antar jag måste "redovisa" imorgon, dock så har jag haft en vecka på mig att göra den klar eftersom jag var sjuk båda lektionerna förra veckan.

Tjao!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0