23e januari 2009

Jag kom just hem från skolan. Vi slapp ha projektarbetet nu sista timmen eftersom det var bara jag och Carro i våran grupp som var på skolan. Skönt som fan. Nu när jag satte mig vid datorn såg jag en annons på någon sida att "I taket lyser stjärnorna" har biopremiär den 30 januari!!! den MÅSTE jag se. Boken var ju hur bra som helst. Jag såg en trailer också, och då såg jag att han som spelar Tzatsiki-filmerna är med i den, fast några år äldre, och några gånger sötare, hehe.

Kolla in trailern här:



Nu har jag tänkt vara duktig som fan. Jag har tänkt fara ut och springa en liten stund bara för att jag har sämre kondis än alla i laget.

Haha, igår då jag städade min bäddsoffa så hittade jag pengar, hela 16kr låg i soffan! så det var ju trevligt med lite pengar.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0