22a januari 2009

Hej hopp.

Inatt har det inte blivit allt för mycket sömn för min del, tyvärr. Men det är sånt man får leva med. Det är ju snart helg då man får sova ut lite mer.

Igår fyllde Jesper, Alex kusin 18 år. Så vi var och fikade hos dem. Det bjöds på smörgåstårta och massor av andra tårtor. Och jag var egentligen redan mätt efter smörgåstårtan men såklart ska jag klämma in ännu mer än vad jag orkar, haha. Men det var gott!!!

Idag blir det bara att ta det lugnt med Alex. Vi ska nog se lite Prisonbreak eftersom han har laddat hem några avsnitt till. De tog ju slut sist vi såg. Hehe.


Åh, jag är så lycklig att jag har spotify. Det är inte förrän nu jag har insett hur jäkla bra det är. Jag har alla låtar jag vill ha, nästan iallafall.

I helgen var det prat om att fara ut och köra skoter nånstans med några. Jag vet inte riktigt säkert vilka det blir eller så men det blir säkert trevligt. Hehe. Synd bara att jag inte har nån skoter att köra. Pappa vill ju inte låna ut sin, fast det förstår jag eftersom det är en 700. Han vill nog att jag ska komma hem levande, hehe. Men jag får hoppas att mamma och pappa vill köpa en till skoter som vi kan ha och som jag och mamma kan köra. Vi har kollat lite på blocket idag, och pappa sa att om mamma vill lägga en slant på skotern så kanske det blir den. Den var snyyygg för att kosta så lite pengar. Eller lite och lite, men den var mycket snyggare än de andra skotrarna i den prisklassen.

Jäkligt bra låt:



The Potbelleez - Don't hold back

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0