20e januari 2009

Idag är jag återigen hemma för att magen känns inte riktigt 100 ännu. Och nu har jag gjort allt som går att göra när man är hemma, det vill säga: sett en film, läst bloggar, kollat på bilder, kollat på tv, ätit frukost (lite). Nu har jag tankat hem Gossip girl som har varit efterlängtad i nån vecka nu. Men sen då? vad ska jag gå göra?  jag funderar på att ge mig ut en sväng nu när det snöar och jag kanske till och med tar med mig Arrax för lite sällskap.

Ikväll ska jag inte göra nånting heller, men då är nog kvällen räddad för då går det ju bättre tv program. Det blir iallafall ingen träninge för min del idag. Jag får se om jag far och tittar på den, fast det beror på om jag inte har nånting bättre för mig, hehe.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0