20e januari 2009

Jag tyckte att jag skulle vara duktig och gå ut på en liten prommis med Arrax, och då jag kommer ut så slutar han lyssna på mig. Han stänger mer eller mindre av sina öron och ignorerar mig. Jävla hund. Jävligt irriterande. Ful är han också.



Idag har jag spelat The sims, haha. Roligt. Fast jag har blivit less nu. Det tar ju så länge innan det händer nånting roligt. Senare ska jag nog bara se tv och chilla, som jag gjort i hundra år känns det som.

Och nu jäklar har jag fått mitt skoterkort! inte för att jag gör nånting med det just nu eftersom pappa skulle aldrig låna ut sin skoter till mig precis, hehe. Och han sa att han inte vill köpa nån heller eftersom jag ska få bil senare.. kul? nä. Då gav det ju nästan ingenting att jag gick kursen.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0