2008 - lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte ring bakom båten ^^, var på trästockfestivalen, "förfestade" på en kyrkogård under LK och säkert nånting mer.
2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
3. Dog någon som stod dig nära?

Nej
4. Vilka länder besökte du?
Finland och Turkiet.
5. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Jo.
6. Största sommarplågan?
Lite pengar.
7. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Hm.. Turkietresan kanske =P
8. Vad var din största framgång 2008?
 Vettefan.
9. Största misstaget?
Jo, det fanns ett stort.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nejnej, frisk som en fisk.
11. Bästa köpet?
Laptopen!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, haha.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jodå, en hel del.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Kid rock - all summer long och Nomy - cocain.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare på ett sätt och gladare på ett annat sätt.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit hand om mina vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Det finns en grej.
18. Hur tillbringade du nyår?
Med några vänner hos Ida först och sen med några andra vänner hos Erik.
19. Blev du kär i år?
Jag blev kärare :P
20. Favoritprogram på TV?
CSI och Hells kitchen.
21. Bästa boken du läste?
Fan, jag minns inte.
22. Största musikaliska upptäckten?
 Hm, ingen aning.
23. Något du önskade dig och fick?
Jag fick allt jag önskade mig förutom vinterskor, hehe.
24. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, det nämndes nyligen.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Ingenting speciellt. Fikade och så.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om jag hade umgåtts med mina vänner mer.
27. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?
Som vanligt kanske.
28. Vad fick dig att må bra?
Hjärtat mitt, Alexander :)
29. Vem/vad saknade du?
Vännerna och gemenskapen.
30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Jag träffade inte så många, antar jag.

Jag orkar inte lägga upp bilderna än. Jag är för lat. Nu ska jag se film med mor och far. Vi har varit och hyrt tre filmer, I am legend, Fools gold och American gangster. Nog för att jag har sett två av dem men det gör inget.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0