1a januari 2009

Hej alla glada och trötta!
Trots att jag inte gjort många knop här hemma så har tiden gått överraskande fort. Och tur var väl det, då mitt tänkbara sällskap inte gick i samma riktning som mig.

Jag har iallafall hyrt filmer med min far. Och så såg vi då I am legend. Tyvärr var den inte lika bra som jag minns att den var sist jag såg den. Den var faktiskt inte ens bra nu. Jaja, sånt får man leva med. Alla andra timmar som har gått har jag sett Gossip girl. Men nu funderar jag på om jag är trött eller inte. Det är svårt då man sitter med laptopen i sängen, man vet inte när man blir trött. Men jag antar att jag är det så jag ska nog sova nu. Jag måste ju ladda upp inför shoppingdagen som är imorgon. Det blir att fara till stan med, hör och häpna, min far. Hahaha. Ja, mamma säger att han behöver nya kläder och då ställde jag upp för det är ju roligt att köpa kläder åt sin pappa. För min pappa har ju då inte den bästa smaken då det gäller kläder. Så nu är det jag som bestämmer.

Ciao.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0