19e januari 2009

Just nu skulle jag behöva ett hallelulja moment... Jag kände igår när jag gick och la mig att nånting inte var riktigt bra. Det fick jag sedan bekräftat mitt under natten då jag vaknar av att jag mår illa. Ett konstigt illamående dock. Senare somnade jag ett tag och vaknade upp igen efter en liten stund. Då tänkte jag att jag kanske skulle gå till toan och se om nånting hände, och rätt som det var så gjorde det det. Så idag har jag magsjuka. Skitroligt, eller så inte. Nu ska jag lägga mig ner innan det är dags för nästa sväng till toan.

Ha det bra. Det ska inte jag ha.

Det som folket har sagt
Postat av: josefina

du får krya på dig det är inte roligt att spy brrrrr

2009-01-19 @ 06:29:39
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

2009-01-19 @ 06:37:27
URL: http://arandur.blogg.se/

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0