18e januari 2009

Jag har precis kommit hem till mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. Tyvärr har jag varken ork eller humör för att städa upp det just nu. Det får bli ett senare projekt.

Det blev inte nån sovmorgon hos mig inte, utan det var bara på med skoterkläderna och ut i snön. Jag och Alex for en stund med Mats och Ludde till nått berg. Några minuter efter start lyckades Alex (eller egentligen Mats) köra sönder skotern. Jajamensan. Fast vi hade tur för det var bara "handtaget" där fram som gick av och enligt min mening hade det kunnat sluta mycket värre än sådär. Vi kom lindrigt undan. Om jag hade kört min egen skoter hade jag inte ens tänkt tanken att köra ner där. Det var som ett dike med super höga kanter. Eller jag tror det var en bäck som var där.

En bit senare kom vi fram till en hel del renar som inte var så trevliga. De bara sprang iväg. Jag som hade velat klappa på en. Haha. Nä, men det var hur mycket renar som helst iallafall. Och söta var dem.



Nu har Alex lämnat mig i ca tre dagar framöver. Han ska nämligen till Sundsvall med sin far och vara med han på kundbesök och så vidare. Han ska få bo på hotell och bara chilla. Jag kan väl säga att jag är lite avis på han. Hade gärna följt med, hehe.

Kvällen kommer spenderas framför denna plåtsak. Jag ska nog se Föräldrafällan som jag nyss har laddat hem. Den har jag säkert sett 100 gånger. Förr kunde jag se den flera gånger i rad utan att bli less den.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0