17e januari 2009

Halloj!

Jag och Alex såg Prisonbreak igår, nu är vi på de allra sista avsnitten. Snacka om spännande. Jag får typ damp då jag sitter och ser när de precis ska till att rymma. Jag kan inte se sånt där. Varken jag eller Alex kan det. Haha. Ikväll ska vi se det sista avsnittet av säsong 1, och jag gissar att det kommer vara ännu mer spännande. Det brukar alltid vara så att i slutet är det ovanligt spännande bara för att få folk att längta till nästa säsong. Tyvärr har vi inte hunnit tanka säsong 2 än, men det går fort.

Jag fick mig även ett par foppatofflor med foder i av Alex farmor. Varför vet jag inte, men hon gav dem till mig. Det var ju snällt tyckte jag. Fast tyvärr glömde jag dem hos Alex. Hans farmor är så himla söt så det finns inte ord. Om jag fick välja vilken farmor i hela världen så skulle jag definitivt välja henne. Hon frågade igår om jag och Alex var kära och om vi trodde om hon och Kenneth var lika kära i varandra som jag och Alex, haha. Och så låter det så gulligt då hon säger det för hon bryter på finska, eller finlandssvenska kanske det heter? jaja whatever. Rolig är hon också, man är garanterad ett skratt då man är vid henne, haha.

Idag påbörjades min dag med träning. Den gick väl sådär för mig. Sen hade jag ju tänkt vara duktig och fara ut och fota så jag kanske är klar på måndag med mitt arbete. Men jag var tydligen ute för tidigt. Himlen var inte som jag ville att den skulle vara så då sket sig allt. Och jag som hade cyklat ända till cykelbron i kylan... Jag får ta igen det imorgon istället. För då är det absolut viktigt.

Nu tänkte jag ta en dusch för att få upp värmen igen och för att smita iväg från min fotsvetts lukt (fotbollsskorna är brevid mig), eller kattpiss luktar dem. Trevligt trevligt vettni.

Och till det sista och inte det minsta, jag är numera en trogen användare av Spotify. Så Linnea, du är inte så cool längre.
Det är ett musikprogram som man egentligen måste betala för.. Man skriver in vilken låt eller artist som helst och så kommer alla träffar upp och man kan lyssna på låtarna. Det är värsta bra. Alla låtar finns typ där. Det enda dåliga är att man inte kan ladda ner låtarna utan man lyssnar direkt från Spotify.

Nu ska jag kila och fundera ut vad jag vill äta idag till middag. Jag får bestämma!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0