17e januari 2009

Tjabba.

Carro, nu kan vi vara lite lugna iallafall. Alex har gjort en fin framsida till våran hemsida som jag tycker blev bra, mycket bättre än den jag försökte mig på, haha. Men nu beror det bara på om du gillar den och så att den passar eftersom jag var lite osäker på måtten och det.

Imorgon ska vi ut och fota och då måste jag få ihop många bra bilder till mitt temaarbete. Jag har bara en som jag tycker är någorlunda bra. Eller jag har egentligen två.



Och/eller den här:



Jag fick välja mat idag eftersom mamma och pappa skulle till Janne och Viveka och äta så det fick bli en nachotallrik från Pitstop. Mumma! fast lite onödigt då jag inte tycker om smältosten, hehe. Men men. Godis fick jag också med mig, från Ica. Precis då vi hade köpt godiset kom jag på att vi kunde ju ha gått på Lösviktshuset som ligger brevid Pitstop. Otur.

Nu sitter jag och Alex och "lanar", haha. Vi sitter vid varsin dator och gör inte så mycket. Vi har tänkt se Twilight senare. Jag har inte sett den men jag har ju hört andra som har sett den. Många säger att det är den bästa film de nånsin sett osv. Så jag har höga förväntningar av den.



Nu tog Alex mitt rekord i Wordchallenge på Facebook, så nu är det bäst att jag slår hans rekord. Vi tävlar mer eller mindre, hehe. Så önska mig lycka till!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0