15e januari 2009

Nu tycker jag att jag har pluggat färdigt. Jag har läst igenom det jag skulle och det känns som att det sitter kvar där, that's good!

Middagen bestod av smörgåstårta!!! eftersom min mamma fyller år idag så blev det lite fika och annat också, lite smått och gott helt enkelt. Det var ju nice iallafall. Alex kom också hit och spenderade några timmar med mig. Vi påbörjade att se en film "Picture this", fast vi hann bara se halva ungefär. Vi får fortsätta se den nån annan dag.

Det blev också ändrade planer i helgen, alltså inget Kåbdalis. Det hade varit roligt att få göra nånting annorlunda för en gångs skull. Men jaja, det får bli nån annan gång helt enkelt.

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra i helgen. Det blir nog att vara med Alex om han vill det vill säga, haha. En sak är då säker att jag måste göra och det är min och Carros framsida till våran hemsida som skulle ha varit klar förra veckan och så måste jag ut och fota och göra en powerpoint presentation och hela köret. Men det får Alex hjälpa mig med. Jag ska iallafall inte ha några bortförklaringar då jag ska ut och fota. Det måste göras i helgen.

Nu ska jag gå och möta John Blund på vägen. Godnatt!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0