13e januari 2009

Hallå!

Dagen idag har gått fort med tanke på att dessa tisdagar inte brukar gå annat än mycket långsamt. Det var skönt att det var många borta i klassen också, haha. Och så fick vi reda på vad vi fick på handelshistorian, det där arbetet som jag hade lite problem med innan jul. Och vet ni vad? jag fick MVG! MVG! åh, vad glad jag blev. Hon sa bara bra saker om mitt arbete. Det har nog aldrig hänt förr. Det brukar alltid finnas nånting som man hade kunnat göra bättre, men inte idag. YES! fast jag tycker jag förtjänar MVG efter all tid och press jag har lagt ner på det. Men det lönade ju sig!

Jag orkade inte heller gå på foton idag, mest för att jag ändå visste att jag inte har nå att göra där. Jag måste göra klart mitt arbete här hemma istället. Då finns det dock bara ett problem, jag har inte powerpoint. Men jag får väl be min sötnos att hjälpa mig med det, hehe. Så nu när jag har varit hemma har jag bara sett Gossip girl.

Jag kommer inte göra så mycket mer heller idag eftersom jag glömde mina NK böcker på skolan. Vi har prov på fredag och jag hade tänkt börja redan nu med pluggningen. Men det gick ju som det gick. Jag får ta dem imorgon istället. Senare ikväll är det träning. Jobbig träning för vi ska ut och springa och säkert ha fys sen. Inte så roligt nej. Men det blir roligare i sommar ifall vi får bra kondition och styrka. Det hade vi ju inte förra sommaren och det var inte lika roligt att spela då.

Hejs!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0