13e januari 2009

Jag säger bara ett ord: död. Jag är död efter träningen då vi har varit ute och sprungit en massa och sen då vi kom in vad det inte över, då var det fys för hela slanten. Jodå, detta kommer att kännas imorrn kan jag lova. Och inte nog med det så har vi träning igen imorrn och då var det tal om styrke, hehe. Kul. Fast det lönar sig i slutändan.

Idag när jag kom hem från skolan och satte mig vid datorn så började det plötsligt pipa från nånstans. Jag trodde först det var nån som hade kommit in och aktiverat en bomb eller att det var brandlarmet som gick, men det var varken det första eller andra. Det var nämligen min dator som var less mig eller nånting. Den pep ett konstigt pip så till och jag blev lite skraj. Jag tänkte inte att jag kanske skulle starta om datorn förrän jag hade letat i ca tio minuter efter handboken till datorn innan jag kom på det. Så den slutade iallafall låta, vilket var bra för jag trodde min ögonsten skulle gå sönder eller brinna upp. Det vill jag absolut inte.

Egentligen hade jag tänkt gå och duscha och sen gå till sängs direkt men det blir ju sällan som jag tänker. Så jag hamnade här, vilket egentligen inte var så förvånande. Men nu när jag har gjort allt som ska göras på datorn så blir det nog duschen sen sängen. Jag tror jag kommer vara välkommen till sängen då den är nybäddad med ett alldeles nytt påslakan. Det finns ju inget bättre än en nybäddad säng!

Ciao amigos!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0