12e januari 2009

Goddagens!

Imorse var det jävligt jobbigt att kliva upp, jag var mitt i en bra dröm och jag tyckte absolut inte att jag hade sovit klart. Men så brukar det ju vara nästan varje morgon.

Den här veckan ser jag verkligen inte framemot. Jag kommer inte ha nånting att göra typ. För det första så har jag träning tisdag och onsdag och då hinner jag inte hitta på nånting precis. Plus att vi har prov i nk på fredag som jag måste plugga till. Så jag hinner inte vara med min sötnos på grund av det och på grund av att han har prov och inlämningsuppgifter att göra klart i veckan. Så det suger ju.

Men på fredag då är allt frid och fröjd igen, antar jag. Inte för att jag har nånting speciellt planerat då men det kanske dyker upp nånting. Jag är så less att sitta hemma och bara se film och umgås med samma personer.

Nu däremot har jag klämt i mig tre lussebullar. Jag tycker att nu kan man äta upp dem eftersom julen är över. Så det var smarrigt. De kommer inte vara kvar så länge till när jag är i farten. 

Jag ska se gossip girl snart efter pappa har kommit hem. Det måste se trovärdigt ut att jag har "precis" kommit hem, så jag slipper rasta hunden, så då kan jag inte vara halvvägs inne i ett avsnitt. Hehehe.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0