12e januari 2009

Jag har just kommit hem från stan. Pappa och jag har varit och kollat på en present till min mamma som fyller år på torsdag. Sen har vi ätit på Big boy. Gott! Fick även ett samtal av Alex som frågade om jag ville följa med till Kåbdalis i helgen, och såklart vill jag det. Det är alltid trevligt och roligt. Det hade varit bra om jag hade fått mitt skoterkort tills fredag men det kommer knappast att hända. Haha.

Nu hade jag tänkt se nån film eller Gossip girl. Jag får se vad jag väljer. Efter det ska jag lägga in bilderna från nyår. Har nämligen fört över dem till datorn igår. Är man seg så är man. Hehe.

Egentligen skulle jag behöva gå ut och fota till lektionen imorrn. Det ska nämligen vara klart då men jag är allt annat är klar. Hehe. Typiskt mig. Men jag ska försöka göra nånting bra av det idag.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0