11e januari 2009

Hello. Då var bajssöndag tillbaks igen. Fast denna söndag har inte varit så hemsk som de brukar vara. Jag fick nämligen följa med på en skotertur med Alex, hans pappa och Britte. Egentligen skulle jag och Alex med Henke och massa och grilla men det blev inte som planerat, haha. Så vi for med hans pappa istället. Vi körde väl bara nånstans och sen till hammenviken för att grilla nån korv och sen bar det av hem.

Nu när jag är hemma håller jag på att sysselsätta mig med att städa min hylla och göra det fint där. Det har som varit ganska rörigt. Nu stoppar jag bara in alla grejor i lådan så det ser ut som att det är välstädat fastän det inte är det.

I en av lådorna hittade jag mina gamla dagböcker. Jag läste dem igen, haha, vilket gott skratt man fick sig. Tur man var lejd. Fast i en av dagböckerna var det nyskrivet lite grann. Inte sådär värst mycket, men tillräckligt mycket för att komma ihåg allt det dära. Kul är det då.

Nu ska jag fortsätta med mit städande och sen ska jag nog också skura hela rummet. Alex spillde nämligen ut julmust och krossade ett glas igår. Duktig pojk det där.

Back to business!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0