11e januari 2009

Städningen är avklarad, skönt det. Det var typ en centimeter damm på min hylla, hehe. Fräscht! men efter jag städade hade jag en sån tur att jag välte ut alla popcornkärnor i min soffa och på golvet. Det är min dag idag. Sen barkade internet, inte kul. För det är det värsta som finns nästan, iallafall om det var nått viktigt man skulle göra. Dock så är jag ju trixarnisse så jag fixade det, all by myself! duktiga jag.

Jag lyssnade på musik som jag lyssnade på förut. Eller jag lyssnade på låtar som Louis lyssnade på då vi var med han. Åh, då började jag verkligen tänka tillbaka och minnas allt kul vi gjorde. Det var verkligen superkul då. Synd att vi inte höll kontakten senare..

Nu har jag just sett Gossip Girl och spelat lite Wordchallenge på Facebook. Jag och Alex tävlar nämligen om vem som är bäst i det och gissa vem som just tog rekordet om inte jag, hihi. Men nu är det dags för att träffa John Blund.

Godnatt.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0