10e januari 2009

Tjabba.
Jag och min älskade var just ute och fotade himlen. Det såg ut som att den brann, mycket vackert. Gjorde även en god gärning då jag lät Arrax få följa. Tänk så glad han blev. Nu däremot kanske jag borde duscha eftersom jag inte har gjort det sen träningen. Jag hade ju så bråttom ut och fota himlen.

Igårkväll var vi bjudna på middag hos min mammas faster (på en fredag?!!!!!!), tyvärr. Det var väldigt jobbigt eftersom jag var trött, irriterad och hade en jävulsk huvudvärk. Men det lönade sig tillslut då vi fick fara och köpa godis på kioskpiraten, GOTT! jag tänkte vara finurlig nu och bara ta några få sorters godis. Då fick jag mer av det godaste. Mina favoritgodisar finns bara på kioskpiraten och ingen annanstans.

Vi såg bara Lets dance och myste på och käkade godis. Och sen rann tiden bara iväg och hips vips var klockan halv två då vi sa godnatt.

Nu ska jag duscha, ha det bra.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0