Vaken

Jaha, då var jag än en gång uppe med tuppen typ. Jag förstår inte varför jag vaknar så förbannat tidigt.. Gårkvällen var trevlig, helt okej. När vi kom hem satt vi och pratade med mamma, pappa och en granne. De hade haft kvartersfest så jag antar att det var nån typ av efterfest hos oss med bara tre personer, haha.

Nu är det så att jag tänkte passa på att dricka lite yoghurt eftersom jag känner att min mage protesterar lite grann. Så jag tänkte hjälpa den på traven. Men vad ska jag sysselsätta mig med den här tiden då hela huset sover? kanske läsa ut boken som jag älskar och sen kanske jag blir så trött så jag måste gå och lägga mig igen.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0