Shit pommes

Här var det dött... Jag har som inget att skriva om, om jag ska vara ärlig.

Helgen har varit bra. Fredagen blev det tidigt uppstigning med bilresa neråt, till Umeå närmare sagt. Tanken var väl att vi skulle fördriva tid på Noliamässan, jag och Alex men istället ägnades tiden åt att strosa runt på staden. Stackars Alex fick gå i flera timmar på stan, nästan helt i onödan. Det var faktiskt (väldigt konstigt nog) bara Alex som köpte nånting. Jag kom hem tomhänt och nån hundralapp fattigare (till maten och en slush). Visst, jag sparade ju pengar...

Lördagen var det den årliga fotbollens dag på Björklunda. På kvällen förtärdes det alkohol med en hel del folk och mat i magen, band som spelade och trevligt folk. Denna kväll var vi iallafall inte sist därifrån, hehe.

Jag återkommer väl med nånting trevlat senare då jag använder en gnutta fantasi i mina inlägg och kanske nån bild från lördagens bravader, om jag orkar.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0