Popcorn

Nu såhär efter träningen känner jag mig sugen på popcorn. Fast jag är ju alltid sugen på det, hehe. Så det blir att poppa snart och sen ska jag se om det går nånting intressant på tv. Och så ska jag hinna ladda hem och lägga in musik på mobilen, ny musik behövs kan jag lova.

Imorgon hade jag tänkt följa med som maskot och fota lite på matchen men istället ska jag spela. Undrar hur det kommer gå med min hosta som jag har. Jag antar att jag agerar som bänkvärmare, haha. Men då får jag nog tid till att fota nån annan match då jag inte är med istället helt enkelt.

Justja, på tal om foto och sånt så har jag idag klickat hem mig ett nytt objektiv som jag hoppas ska hinna hem innan veckan är slut. Det blev ett Nikkor 50mm f2,8. Så det blir nog nice när det väl kommer.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0