Nästan läggdags

Ja, nu kan man inte vara uppe länge och bara göra ingenting utan nu måste man somna inom en viss tid för att orka upp och orka genom hela dagarna. Och våra dagar är ju då inte att leka med har jag då konstaterat. Så nu hade jag tänkt gå och duscha eftersom jag är svettig och jävlig efter träningen och sen ska jag göra vadå? jo, sova. Eller jag ska väl se en och annan serie innan dess men snart är det läggdags faktiskt.

Jag fattar inte hur det jämt, och då menar jag jämt, vara stökigt i mitt rum. Jag tycker jag städar hela tiden, jag viker in mina kläder och slänger mer än hälften i tvätten fastän jag inte använt allt det. Och ändå ligger det kläder ööööverallt, speciellt short och t-shirts som är svettiga och äckliga. Det är jobbigt att vara fotbollsspelare.. Hehe, skoja.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0