Myspys

Jahaja, då var man hemma efter en vistelse i Arvidsjaur. Det var kallt där kan jag lova. Och vi vann matchen, så det var ju bra det. Nu har jag nog kommit på vad jag lider av, förutom lathet, jag syftade mer på min mage. Jag har trott att jag har varit laktosintolerant men nu har jag nog hittat den rätta diagnosen. Jag har nog IBS (Irritabled Bowel Syndrome). Man kallar det också för orolig tarm. Symptomerna är gaser i magen, smärta, diarré och förstoppning till och från. Och det är exakt precis som jag har det. Tyvärr finns det inga läkemedel för detta så man får nog lida resten av livet. Jag kommer kanske gå runt uppsvälld som en ballong tillslut.. Vem vet.

Nu ska jag nog se om det är nånting på tv och isåfall ska jag mysa lite med Pissenisse och sen ska jag sova gott. Det här är alltså sista natten man kan vara uppe någorlunda länge innan skolan.... Känns ju... surt.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0