Less på att se film

Dagen har tillbringats framför tvn endast. Har försökt få i mig lite isvatten i hopp om att det skulle lindra det onda men inte det. Jag har enbart levt på vatten idag för jag kan verkligen inte svälja nånting. Halsmandlarna är för uppsvällda, haha och så är det otroligt smärtsamt. Men nu ska jag försöka nånting annat, varm dryck istället som också sägs hjälpa mot halsont. Men jag tvivlar ju.

Vad mer kan jag säga annat än att jag har sett tv från 10.30 tills nu typ. Så roligt kan jag inte kalla mitt liv för. Och mer film blir det. Det är ju tur att jag en dag som denna har alla filmkanalerna.

Det som folket har sagt
Postat av: Anonym

halsfluss :(

2009-08-02 @ 20:11:40

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0