Här var det dött

Jag ska inte skylla på att jag inte har haft tid till att blogga, för tid är nånting jag har haft gott om. Anledningen är nog bara att jag inte har haft mycket till fantasi för att slänga ihop ett litet inlägg. Men idag är dagen då jag har lite intressanta saker att komma med. Nej, faktiskt inte. Men jag skriver ändå helt enkelt.

Idag har jag varit på Coop hela dagen nästan. Det var inte så farligt jobbigt eftersom vi fick sluta tidigare, hehe. Och tack vare att jag var lite seg så missade jag bussen som gick 16.10, duktigt gjort. Men då hade jag ju tid till att gå på Åhlens där det är utförsäljning. Där hittade jag hårgrejs som jag kände var behövliga för mitt bedrövliga hår. Som att det hjälper, hehe. Senare hann jag nästan med att missa nästa buss också, men tur man är hurtig och tog löpningen mot närmaste hållplats.

Och jag har faktiskt hämtat ut mitt objektiv som jag har köpt. Ett 50mm f/1,8. Och testat det har jag också hunnit med så jag slänger upp nån bild hit och dit.







Bara för att Nisse är sötast in tha world. Och Arrax kan vara söt ibland han också.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0