Halsont

Jag har gått och blivit krasslig, typsikt nu när jag hade tänkt vara med på träningen imorrn eftersom min tå har "läkt". Men då får jag väl tappa all kondis och allt som jag nu hade och börja om när jag är frisk och kry. Jag har så gryyyymt ont i min hals, vill helst av allt skära bort den, men det går ju inte riktigt för sig. Tur för mig att jag bestämde mig för att inte fara på LK, för det hade inte varit kul med hosta och halsont.

Dagen har spenderats i Jävre av alla ställen på fiskecampingen där. Mamma och pappa undrade om jag ville följa med och visst varför inte. Jag hade ändå inget annat för mig. Men när jag satte mig i bilen och det var försent att ändra sig så kände jag hur trött jag var, hur sliten min kropp var och hur dåligt jag mådde. Fast det var bara att härda, I FLERA TIMMAR. Snacka om less jag blev när ingen i hushållet fick nån fisk alls. Knappt ett napp. Hade nästan lust att skjuta mig själv när jag insåg att vi skulle bli kvar där i flera evigheter.

Nu är det snart dags för film med min mor och far (alla är ju på LK så vafan), vi har just inhandlat godis och gott som vi ska äta medan vi ser den nya Arn-filmen. Minns inte vad den hette men det blir säkert bra. Sen blir det nog en tidig kväll för min del, är ju inte så kry.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0