Godmorgon

Jag hade tänkt sova ut idag så jag steg upp när jag trodde klockan var halv 2. Jag gick och duschade och fördrev tiden lite vid datorn och åt lite godis tills jag insåg att klockan inte alls var halv 2 utan att den var halv 11. Det är ju just typiskt.. Jag vaknade iallafall upp med halsont (igen) och träningsvärk i hela kroppen efter matchen igår. Skönt att veta att man lever iallafall. Men jag hoppas att jag inte har fått tillbaka halsfluss nu eftersom jag har varit ganska (väldigt) dålig på att ta mina piller.

Dagen till ära ska spenderas med näsan så nära boken som möjligt. Vi har hämtat ut Så länge vi båda andas, den sista Twilightboken. Både jag och mamma läser ur exakt samma bok så jag vet inte riktigt hur det ska gå när vi båda vill läsa ur den, hehe.

Jag har även lagt ut mitt teleobjektiv på blocket, Nikkor 55-200 AF-S DX/4,0-5,6G ED VR, KÖP!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0