Goderafton

Idag har det verkligen inte varit nån bra dag, huvvaligen. Men när jag tänker efter så kommer jag nog säga så om alla dagar eftersom alla våra dagar är pain in the ass. Iallafall så har jag läppglans i min väska så för tillfället har jag en trasig väska medan jag försöker få bort geggan från den andra (vilket inte går så bra eftersom jag inte har nån tid till att hålla på med sånt pyssel). Dessutom har jag hunnit äta skräpmat idag TVÅ gånger. Det är ILLA. Men vad gör man om det är fisksoppa på skolan och vi går till 16.20? ja, inte skulle jag överleva en dag utan mat. När jag kom hem visade det sig vara pappa som var hemma och skulle fixa maten och det vet jag ju hur det slutar. Det som erbjuds är oftast billys, pyttipanna, omelett, stekt pannkaka som smakar bajs och bruta (pitemål, stavning?). Alltså inte så stor meny och verkligen inte gott när man äter det ungefär två till tre gånger i veckan. Tillslut blir man ju lite less. Iallafall så erbjöd han att vi skulle fara och äta skräpmat, och ut ur min mun kommer ett asgarv. Jag har alltså tänkt tacka NEJ till skräpmat... Nej, det går ju inte. Så det fick bli Pitstop precis innan träningen, hehe. Passade på att övningsköra dit och det gick inte så bra med parkeringen, hehe.

Efter träningen har jag hunnit övningsköra till bersika för att hämta ett par skor och lämna ett id-kort. Resan gick faktiskt suveränt superduper bra för jag var duktig för en gångs skull. Yeeeaaah!

Nu mina vänner väntar ett avsnitt av One tree hill (jag kunde inte vara utan serier tills Grey's och Gossip girl börjar om) och sen en god natts sömn. Man måste ju hinna ladda om med

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0