Ger upp

Jag orkar verkligen inte med vårat schema. Det går verkligen inte. Jag kommer komma hem lika trött och sliten som jag är just nu och ändå är det här våran kortaste dag och den dagen med minst antal lektioner. Hur ska det gå att man både ska orka med prov/läxor, fotbollen och vänner? jag förstår inte hur det går ihop. Alla dagar i veckan går jag till 4 utom fredag då jag går till halv 4. Jävla idioter som har gjort schemat vårat. Jävla IDIOTER.

Idag är ingen bra dag, för jag orkar inte med det mesta. Jag vill bara lägga mig ner och ge upp. Låta allt bara springa iväg och skita i alla måsten och allt jag tycker om.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0