FUJI

Jag och min mor har varit på EM och kollat på soffor. Vi ska tydligen skrota den gamla och köpa en ny, eller rättare sagt två nya tresitssoffor. Tvn ska upp på väggen och det blir ommöblering i vårat vardagsrum. Trevligt med lite omväxling i livet kanske.

Nu har jag laddat upp 100 bilder på FUJIdirekt.se för framkallning, gratis dessutom. Eller portot kostar men det är ju inte många kronor. Så jag får se hur bilderna blir, vissa är ju lite dåliga men vad gör det. Tänk att kunna se på sin tonårstid om ca 20 år. Det måste ju vara trevligt. Om bilderna blir bra när de är framkallade så kanske man fixar så alla bilder blir framkallade. Det får kosta vad det kostar.

Imorgon ska vi nog till Antnäs och kolla på soffor där också. Dessutom blir det nog en sväng på stan också. Eller det hoppas jag på iallafall. Undra hur mycket pengar jag har på kortet ens. Säääkert inte många kronor. Nu är det dags för middag och sen ska jag läsa Så länge vi båda andas i resten av mitt liv typ. Eller iallafall tills Alex kommer och stör mig. Det onda i halsen har inte försvunnit heller, tyvärr.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0